דרום אמריקה חלק 22 יערות הגשם של האמזונס חלק 3

טיול לדרום אמריקה22 יערות הגשם של האמזונס 6.2.2008-29.2.2008 חלק 3

ארות משתזפות בשמש חופשי חופשי

קזואר

תנו לי לישון
עופו מכאן עשיתם מספיק רעש

את הצב הזה לא ניתן היה להזיז,המתנו עד שהחליט לפנות את הדרך

גובהו כמעט כמו גובה הגלגל של כסא הגלגלים

חלק ממיני התוכנים בפארק

בננה פראית בפארק

עוד מפירות הפארק הפראיים


אחד הצמחים האופייניים, שרך ענקי

עונת החיזורים

תוכן מקור ענק

מאחורי הסורגים, לחתוף ביס מאחד כזה, תחשבו על זה

ההבעה אומרת הכל.

עוד תוכאן אדום הפעם

הזוג משתזף בשמש

זו הדרך שלי,מי מרשה לכם לעבור?

איזה כף להיות חופשי בטבע

יצאתי מהבית להצצה

לא רוצה להראות לכם את הפרצוף שלי

אחרי מחשבה הסתובבתי

לא מפחדת ממכם

התקרבתי עוד יותר העיקר שתצלמי כבר,נו….

זה לא אני בתמונה הקודמת,זה השכן


ניפחתי את החזה, לא עבורכם, ממתין לאשתי שתואיל לבוא

30 ס"מ מהפלמינגו

ברבור

מי מכיר אותי?

נכנס לי קוץ


אני בתמונה למטה


אי אפשר להשאר שאנן לידי,איזה צבע יש לי,תקנאו.

רוצה לעבור לצד שני ולא נותנים לי

מגרד לי בזנב,מזל שהמקור מגיע

רקון

רקונים מחפשים אוכל בזבל

אשליה אופטית,כמעט תפס לי את הנעל החצוף
ולא התבייש להישיר מבט

לא קבל אוכל, החליט ללכת למקום אחר

דרום אמריקה אלבום 1
דרום אמריקה אלבום 2
דרום אמריקה אלבום 3

דרום אמריקה אלבום 4

דרום אמריקה אלבום 5

דרום אמריקה אלבום 6

דרום אמריקה אלבום 7

דרום אמריקה אלבום 8

דרום אמריקה אלבום 9

דרום אמריקה אלבום 10

דרום אמריקה אלבום 11

דרום אמריקה אלבום 12

דרום אמריקה אלבום 13

דרום אמריקה אלבום 14

דרום אמריקה אלבום 15
דרום אמריקה אלבום 16

 

אם אהבתם לחצו על דרגו אותי

אודות ethy ab

הידע, הוא טיפה באוקינוס. החיים קצרים. גם בהתניידות בכסא גלגלים השמים אינם הגבול. בבלוג ,רשמים מטיולים,מדע,אוכל,בעלי חיים,מוזיקה קלאסית,ספרים ואחרים, ברוכים הבאים.
פוסט זה פורסם בקטגוריה דרום אמריקה,, טיולים, עם התגים . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על דרום אמריקה חלק 22 יערות הגשם של האמזונס חלק 3

  1. flashes הגיב:

    התוכים הצבעוניים ממש מדהימים ביופים
    ממש מסע בתוך בג'ונגל עשית לנו פה 🙂

    שבת שלווה אתי

    אהבתי

  2. yara113 הגיב:

    צהרים טובים פלשי
    זה היה מסע באמזונס ,מסע בלתי שיכח, ליד המפלים הגדולים.
    הולכים בשמורת הטבע ובעלי החיים סביבך.
    חוויה בלתי רגילה.
    שבוע נפלא
    אתי

    אהבתי

אשמח לתגובתכם,יום נפלא

