ירקות בתנור קלי קלות

ירקות בתנור קלי קלות


המצרכים:
תבנית זכוכית משומנת היטב

1 ראש כרובית גדולה מחולקת לפלחים בינוניים
3 גזרים חתוכים עם קליפה לגודל 3 ס"מ בערך
3 בטטות חתוכות לפרוסות עבות
3 שום שלמים משומנים
3 קישואים עם קליפה חתוכים לטבעות  עבות
שמן רגיל
קוטר מלח
קורט פלפל
טימין למי שרוצה

אופן ההכנה:
בקערה משמנים היטב את הירקות, שמים פלפל מלח
משאירים לשעה במרינדה.
מעבירים לתבנית המשומנת היטב ומכניסים לתנור קר בטמפרטורה של 180 מעלות
ל – 45  דקות עד שעה.  תלוי בתנור.

בתאבון

אודות ethy ab

הידע, הוא טיפה באוקינוס. החיים קצרים. גם בהתניידות בכסא גלגלים השמים אינם הגבול. בבלוג ,רשמים מטיולים,מדע,אוכל,בעלי חיים,מוזיקה קלאסית,ספרים ואחרים, ברוכים הבאים.
פוסט זה פורסם בקטגוריה 0 מתכונים 1, בטטות,, גזר,, ירקות,, כרובית,, שום,, שמן,, עם התגים , , , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

10 תגובות על ירקות בתנור קלי קלות

  1. ilana pa הגיב:

    תתחדשי יקירתי !!! 🙂
    אשתדל לקרוא גם כאן.
    הבעיה כאן היא בגודל האותיות שהוא מאד קטן
    ולכן מעייף מדי עבור אנשים כמוני. [בלינדרים בפוטנציה…]

    עכ"פ – בהצלחה ואני אנסה לקרוא את הרשומה אודות התרד

    אילנה.פ

    אהבתי

  2. yara113 הגיב:

    אילנה ברוכה הבאה

    להגדלת האותיות שגם אני לא רואה לחצי על קונטרול ו + מכל מצב שאת נמצאת בו.
    ולהקטין חזרה צץפריט תצוגה ,מרחק התצוגה להרחיק או לקרב
    בטוחה שתהני מהטיפ הקטן
    עדין המון עבודה לסדר כי ישנם הבדלים בין שתי המערכות. לאט לאט יסתדר.
    שבוע נפלא
    אתי

    אהבתי

    • ilana pa הגיב:

      נדמה לי שאת יכולה לשנות את גופן האותיות בהגדרות של הבלוג. את "קונטרול פלוס" אני מכירה, אבל מנסיון, הרבה יותר נעים להכנס ולראות את הכתוב בגודל נעים מבלי להפעיל מניפולציות שינוי… אגב, מצחיק, שהתגובה העליונה שלי עדיין ממתינה לאישור 🙂
      אבל הכי הכי חשוב – אני מתכוונת לעשות את הירקות בתנור שהבאת. זה באמת משהו קל להכנה וקוצר שבחים

      אילנה 🙂

      אהבתי

  3. yara113 הגיב:

    אילנה אני יודעת
    רק אתמול בערב העברתי וזלוקח הרבה זמן
    חייבת לעבור על כל רשימה ורשומה ולתקן גם את התמונות שבחלקו התקלקלו. מזל שיש לי שמורות
    תודה
    אתי

    אהבתי

  4. flashes הגיב:

    תתחדשי אתי
    מקום נפלא פה 🙂

    אהבתי

  5. yara113 הגיב:

    ערב טוב פלשי
    זוכרת שאמרתי לך תנסי?

    ידעתי על המצב וחבל היה לי. ממש כואב הלב על אלעד שעשה כל כך הרבה לשמור. לתחזק ולא בקש תמורה.תמיד באדיבות וגם סייע לי מעט טכנית כדי שאוכל לקרוא טוב יותר זה ממש לא מובן מאיליו.
    כאן יש הרבה יותר אפשרויות, וכל הזמן אפשר לשנות ולהחליף וזה ממש כף. צוות מקצועי שעונה מהר ומסייע והכל בהתנדבות
    אין לי מילים.
    שמחה שאת כאן
    אתי

    אהבתי

  6. yara113 הגיב:

    אילנה הבלוג שלך יפה מאוד

    תכנסי לבלוגלי , יש שם יצוא
    מציעה לך כדי שלא תהיה לך כפילות לפתוח בבלוג שיש לך עוד בלןג בשם אחר תמיד את יכולה למחוק.

    ההעברה נעשית מהר מאוד , חשוב לעבור על העמודים שמרכזים כל נושא לחוד.
    על הקטגוריות,התגיות,רישום למייל, מאמינה שאת מכירה מעט את וורדפרס כי יש לך בלוג
    אם את מתקשה שלחי מסר לאלעד הוא רשם שיסיע להעביר למי שמתקשה.
    בהצלחה
    אתי
    ואם את גרה בתל אביב, מוזמנת לקפוץ אנסה לסייע לך בכף

    אהבתי

אשמח לתגובתכם,יום נפלא

