ציפס קצת אחרת

ציפס קצת אחרת

החומרים:
סיר
צלחת
פלסטיק נצמד
תפוחי אדמה בגודל בינוני כמספר הסועדים
מחבת

שמן

קורט מלח

קורט פלפלאופן ההכנה:
מכניסים את תפוחי האדמה עם קליפה על  צלחת מכוסה בפלסטיק נצמד,מנוקב בשנים שלושה חורים למיקרוגל.
לא לבשל עד הסוף. כ-15 -20 דקות תלוי בכמות הסועדים.או מבשלים את תפוחי האדמה שלמים עם הקליפה לא עד הסוף.
מצננים ומיבשים.
חוצים את תפוחי האדמה לאורך עם הקליפה.
ממליחים ומפלפלים,אפשר גם פפריקה מתוקה.
מחממים במחבת מעט שמן , לפני הסעודה.  מכניסים את חלקי התפודים וממטגנים עד להזהבה.

מגישים חם.

בתאבון.

אם אהבתם לחצו על  דרגו אותי

 

אודות ethy ab

הידע, הוא טיפה באוקינוס. החיים קצרים. גם בהתניידות בכסא גלגלים השמים אינם הגבול. בבלוג ,רשמים מטיולים,מדע,אוכל,בעלי חיים,מוזיקה קלאסית,ספרים ואחרים, ברוכים הבאים.
פוסט זה פורסם בקטגוריה ירקות,, מתכונים, ציפס, תפוחי אדמה,, עם התגים , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על ציפס קצת אחרת

  1. ilana.pa הגיב:

    עשית אותי רעבה…וכבר חשבתי שלא אוכל יומיים שלמים, כי אמש זללתי במסיבת יומולדת שעשו לי בני המשפחה 🙂

    אני מכריזה בזאת שבתור בטאטה אמיתית, אני אוהבת תפוחי אדמה :-)))

    אהבתי

  2. yara113 הגיב:

    מזל טוב ביום חגך
    אני תפוח אדמה
    בלי זה זה לא ארוחה. אחד קטן אפילו מספיק. מדוע ,אין לי הסבר.
    חג שמח
    אתי

    אהבתי

אשמח לתגובתכם,יום נפלא

